معماری Can Be Fun For Anyone

Wiki Article

محمدرضا عبدلله پور گفت: بهمن ۱, ۱۳۹۷ در ۱۱:۳۸ ق.ظ مطلب بسیار عالی و خوبی بود از شما نهایت تشکر را به جا می اورم و از زحماتتان ممنونم

بهترین سبک‌های طراحی داخلی انتقالی در ترکیبات غیرمنتظره تعادلی ایجاد نموده و درعین‌حال به فضایی آرام و گرم در خانه ایجاد می‌کنند.

این سبک مناسب بسیاری از فضاهایی است که عناصر ماشین بسیار بزرگ در آن‌ها کاربرد دارند.

قدم بعدی تعیین کل هزینه‌ای است که برای طراحی دکوراسیون منزل در نظر گرفته‌اید و تعیین حدود مبلغ برای هر یک از وسایل موردنظر است.

نکته‌ی قابل‌توجه در این بخش سادگی اتاق‌ها و استفاده از پارچه‌های بدون طرح و دکوری‌هایی با کاربرد دوگانه است.

در معماری‌های جدید و نو ظهور سقف اتاق‌ها و محیط‌های خانگی را نسبتاً مرتفع و بعضاً بلند طراحی کرده و می‌سازند به طوری که به بعضی از اتاق‌های نشیمن لقب سرسرا یا تالار نیز می‌توان داد.

بیشتر بخوانید : چه سبک هایی را برای دکوراسیون داخلی منزل خود میتوانیم انتخاب کنیم ؟

علی عیسی زاده گفت: بهمن ۱, ۱۳۹۷ در ۱۲:۲۰ ب.ظ ممنون از لطف و توجه شما نسبت به مطالب توکامگ. باعث افتخار ماست که مطالبمون براتون مفید واقع شدن ??

رنگ باید خنثی و حالت بی‌اثر باشد. جزء رنگ‌های روشن باشد (رنگ‌های تیره نیز در مدرنیته کاربرد دارند، اما رنگ‌های روشن مرسوم‌تر هستند).

چشم‌اندازی از اقیانوس دارید و در حد استاندارد یک زندگی لوکس شیک می‌کنید و به‌این‌ترتیب به شما احساس افراد معروف دست می‌دهد.

برای رنگ‌های برجسته همیشه از پالت رنگ سبز متمایل به آبی، سفید و فیروزه‌ای استفاده کنید.

سبک اسکاندیناویایی به میزان زیادی خودش را رواج داده به‌طوری‌که هر طرف که بچرخید چیزی اسکاندیناویایی هست.

همیشه رنگ مایه‌های خاکی را برایاین سبک به کار ببرید (قهوه‌ای مایل به قرمزرنگی اساسی است)و دقت داشته باشید.

رنگ دیوار در بخش مدرن بودن معیار مهمی است که به جرات می‌توان از این عامل به عنوان موردی مهم و اثر گذار نام برد و در مورد آن صحبت کرد. در گذشته که نه خبری از مدرنیته و نه تمرکز بر روی رنگ ?????? ????????? ??? ??? دیوارها در دکوراسیون منازل بود، اسباب و اثاثیه خانه نقش ایجاد تغییر در خانه‌های عموم مردم را بازی می‌کرد.

Report this wiki page